АКЦИИ

Летняя скидка!

20 % от прайса

Тел: 644-80-60

PA3HOE


73d4db1a

Главная страница Полезная литература

postheadericon На нашем сайте:

Multichannel Marketing. Metrics and Methods for On and Offline Success



Multichannel Marketing. Metrics and Methods for On and Offline Success
Автор: Akin Arikan
Дата написания:
Издательство: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470378878
Цена: 1851.44 Руб.
заказать | скачать | читать


No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization's bottom line. This must-have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross-channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics.


Без книг мы теперь не можем ни жить, ни бороться, ни страдать, ни радоваться и побеждать, ни уверенно идти к тому разумному и прекрасному будущему, в какое мы непоколебимо верим. Паустовский К. Г.

К книголюбу-писателю пришел приятель. Тот его радостно встретил и говорит: - Я с удовольствием предложил бы тебе рюмку коньяку, но не могу вспомнить, за какой книгой я спрятал бутылку.


Наши работы
Горячая линия

Бесплатная консультация дизайнера:

644-80-60