АКЦИИ

Летняя скидка!

20 % от прайса

Тел: 644-80-60

PA3HOE


73d4db1a

Главная страница Полезная литература

postheadericon На нашем сайте:

Perl and Apache. Your visual blueprint for developing dynamic Web content



Perl and Apache. Your visual blueprint for developing dynamic Web content
Автор: Adam McDaniel
Дата написания:
Издательство: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470944387
Цена: 2160.12 Руб.
заказать | скачать | читать


Visually explore the range of built-in and third-party libraries of Perl and Apache Perl and Apache have been providing Common Gateway Interface (CGI) access to Web sites for 20 years and are constantly evolving to support the ever-changing demands of Internet users. With this book, you will heighten your knowledge and see how to usePerl and Apache to develop dynamic Web sites. Beginning with a clear, step-by-step explanation of how to install Perl and Apache on both Windows and Linux servers, you then move on to configuring each to securely provide CGI Services. CGI developer and author Adam McDaniel shows techniques for effectively developing and maintaining dynamic sites and he shares real-world examples describing MySQL database access, PayPal credit-card transactions, and sample Facebook and Twitter interfaces. Apache and Perl have been providing Common Gateway Interface (CGI) access to Internet Web sites for more than two decades, and both products are constantly evolving to support today's user requirements Shows how to install Perl and Apache on Windows and Linux servers and configure each to securely provide CGI services Details techniques for effectively developing and maintaining dynamic Web sites Addresses MySQL database access and PayPal credit-card transactions, and examines sample Facebook and Twitter interfaces With this book, you’ll benefit from a wealth of techniques and resources that you won’t find anywhere else.


В те стародавние времена, когда люди были жизнерадостны, добры и великодушны то, что сейчас называется "нехваткой адреналина", называлось здоровьем. (Алексей Анненсков)

Производитель канцелярских принадлежностей компания Parker попыталась перевести свой слоган на испанский. Ее реклама ручки звучит: "Она никогда не протечет в Вашем кармане и не причинит Вам неудобств". Переводчик ошибся и спутал два испанских слова. В результате, рекламная кампания Parker в Мексике проходила под слоганом "Она никогда не протечет в Вашем кармане и не сделает Вас беременным".


Наши работы
Горячая линия

Бесплатная консультация дизайнера:

644-80-60